Mardi, 25 De Juillet De 2017
Pl. Sant Miquel, 9, La Pobla de Cérvoles - 25471
Tèlèphone: 973175152

Informació sobre el nostre poble

Foto

La Pobla és un poble que pertany a la comarca de les Garrigues, és l'únic municipi d'aquesta comarca declarat zona de muntanya.

Actualment som uns 250 habitants, tot i que en èpoques estivals hi ha un augment considerable de la població, tots ells, pobletans/es i amics/gues de la Pobla poden gaudir de la Festa Major, del recinte de les piscines municipals amb zona d'oci i pista de tennis i tot el gran nombre d'activitats, tant de dia com de nit, que s'organitzen durant l'estiu.

La resta de l'any podeu venir a celebrar amb la gent del poble la Fira de l'Oli i les Orelletes, al mes de desembre,  i la Festa Major d'hivern celebrada al Novembre, el cap de setmana abans o després del dia 21, celebrem la Festa de la Mare de Déu de la Jonquera.

Al nostre poble podreu visitar el conjunt de carrers que formen el poble, amb un encant especial, l'edifici de l'Ajuntament, on també hi ha l'Ecomuseu de l'oli. Ben a prop també podreu visitar l'església parroquial i l'ermita de Sant Miquel. També podreu descansar de la visita en alguna de les boniques places que tenim a la població com són la plaça Nova i la plaça de les Pobles. Si us agrada fer exercici físic podeu caminar o bé córrer per la ruta marcada de la Transllena que passa per la Serra la Llena i on podreu contemplar paisatges fantàstics.

Al poble tenim dos cellers en els quals s'hi fan vins molt mimats i de gran qualitat, són Cérvoles Celler i Mas Blanch i Jove, són visitables.

En Relief